UKEN SOM GIKK #2

Ukens høydepunkt 

Kjøpt meg ny liten lampe som jeg liker veldig godt! 


 

Ukens irritasjons moment 

At personer ikke holder det dem lover! 

Ukens opptur 

Vært med fritidskontakten min, helt klart! 

Ukens innkjøp

Lampen <3 

Ukens beste treningsøkt 

Har gått tur hver dag siste uken! Men beste turen må være den turen jeg gikk her om dagen(gikk samme runde idag og) Den egne runden jeg har funnet på, som jeg som nevnt tidligere ikke hadde gått sist siden i sommer eller noe. Men gått den for 2. gang i år idag! 

Ukens sang 

Det må bli nye sangen til Astrid S- Breathe 

Ukens mat opplevelse 

Helt klart Chesburgere m / pommes frittes på mc donalds Onsdag! 

Ukens serie 

Paradise Hotel såklart! Som starta ny sesong  mandag! 😀 

 

Sleng deg på denne #uken som gikk du også? 🙂 Ønsker dere en superfin aften alle sammen! 🙂

Blogges! 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg