Siste mulighet! – Sinnsykt spennende!

I dag har jeg hatt besøk av Stine, vi har spilt Monopol, det var så gøøy, digger spill generelt! Men spessielt Monopol! hihi! Også lagde vi oss hjemmelaget pizza. Det ble supergodt! 🙂 Også spillte vi en runde med Rummy spill. Også gikk liten gåtur-3 km. Veldig koselig var det! Alltid koselig å gå sammen med noen. Deretter ble det en tur på cafe å kjøpe softis! Deretter tok jeg meg en gåtur til- også gikk jeg innom fløteparken på Dokka. For var nok et arrangement for å kjempe for å få vglista til Dokka. Er de stedene som er med som legger ut flest innlegg på Instagram og Facebook da, skal være to extra vglista  Så da blir det vell 1 plass og andre plass som legger ut flest bilder som får det! Ettersom jeg har hørt så er Dokka på 2 plass nå og.. Håpe det stemmer, for da kommer mest sannsynlig #extravglistatildokka. Siste muligheter til å legge ut bilder i dag til kl 23 eller 24. Også kommer resultatene eller sånn mellom 11-12 på tirsdag etter det jeg har hørt i dag! Sykt spennende assa!! Det som var det var at det var flere innslag som var i parken. Var mange som sang, også var det 2 stykker som dro bussen som var over 14000 kilo!! -en av dem var landsbyens sterkeste mann. Sinnsykt bra gjort! Og folk tok masse bilder og videoer og la ut på siden på facebook og på instagram.

Ønsker alle sammen riktig god natt og håper alle har hatt en fin 1. mai ! <3

Blogges! <3

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg