NÅ HAR JEG REIST!!

NÅ HAR JEG REIST!!

Jeg har reist på besøk til min kjære mor, det er skikkelig koselig! For lenge siden jeg har sett henne, så vi skal finne på alt mulig koselig! Så det blir veldig kjekt! 🙂 Turen gikk veldig fint! Selv om det var litt av en busstur, for var skoleruten. Så tok 1 time og 25 minutter til Lillehammer.  Men når jeg kom dit så var det bare 10 minutter til bussen gikk fra der til Ringebu! Så strålende det! Aldri tatt den bussen hit før, bare tatt Nettbuss en gang, og tog utenom det! Jeg synes det er mye bedre å ta buss, så det skjer senere også jah! 🙂


Ønsker alle en strålende kveld og riktig god helg ønskes alle sammen ! 🙂

Blogges! <3

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg