Godt beregnet!

I dag har jeg hatt en ganske så fin dag! Starta dagen med deilig Havregrøt! Litt senere dro jeg på samtale. Det gikk veldig fint, og føles veldig godt! Når jeg kom hjem fra samtale så spiste jeg litt mat! Også gikk jeg ut å gikk meg en tur, gikk 9 km, veldig fornøyd med det! Og var litt heldig på turen egentlig, for var spådd regn, men kom bare noen dråper innimellom den tiden jeg var ute å gikk! Men nå i kveld har det regna, så var godt beregna, haha ! 

-Ønsker alle en strålende uke videre! <3 

Blogges! 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg