Ikke planlagt -men var superkoseliig! <3

I går på 17 mai hadde jeg faktisk ikke planlagt å gjøre noe, er da jeg var yngre som det var masse man var ute på 17 mai. Noen som kjenner seg igjen? Men i går så sendte venninna mi melding å lurte på om jeg ville bli med å se på russetoget også ut å spise etterpå. Så da gjorde vi det. Også etter det så dro vi til renseanlegget å gikk oss en tur langs elva og togbana. Det var skikkelig koselig! Jeg gikk til sammen 9 km på 17 mai! Strålende fornøyd med det! Hadde ikke sett for meg å gå ut i det hele tatt! haha. Jeg og hu venninna mi jeg var med i går, hu var sist jeg så på russetog med, og det fant vi ut at var 3 år siden i går! Av og til er det veldig gøy å ta ting som man ikke hadde planlagt, å ta det bare på sparket! Veldig glad hun inviterte meg med! Sånne ting setter man så stor pris på! <3 Hadde dere en fin 17 mai feiring?

Ønsker alle sammen en strålende aften! <3

Blogges!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg