Så fint-som alltid!

I dag har jeg vært på samtale, det gikk så fint-som alltid med den person! Også ei stund etter jeg kom hjem så gikk jeg meg en tur, hadde ikke helt bestemt meg hvor jeg skulle gå, så gikk ett stykke først, også fant jeg ut at jeg skulle gå 5 kilometeren, så da gikk jeg den også litt til da! Så gått til sammen 11 km idag! Været ble mye bedre enn det som var spådd tidligere i dag kan man si! Så var heldig med det! 🙂 Også var det hjem å lage middag og litt sånn! Så nå slappe av resten av kvelden, kanskje se litt på senkveld 22.15! 


 

Ønsker alle en strålende kveld videre! <3 

Blogges! 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg