Største følelsen i hele verden! <3

Nå tenkte jeg bare å fortelle dere noe.. En ting som har lyst å fortelle dere. De største følelsene jeg har hatt hele livet mitt! Den er for foreldrene mine. Dem har alltid støtta meg, og vært der for meg! Men så separerte foreldrene mine seg, og da ble ikke alt helt det samme! I med dem har vært gift i hele 29 år! Nemlig hele 4 år før jeg ble født! Og kontakten har ikke vært helt det samme med meg og Pappa. Så vi har ikke snakka sammen på veldig lenge! Jeg tenkte det var veldig bra, selv om det var veldig tungt til tider! Så har begge rukket å tenkt veldig mye igjennom ting man har sagt og sånne ting.. Jeg vil selv ærlig si at jeg har aldri hatt det så tungt som jeg har hatt siste året! Enkelte ting er veldig mye bedre nå, men alt er ikke helt bra! Men med litt hjelp, så MÅ jeg klare dette! Med å snakke med rette personer så tror jeg det går fint! Og jeg møtte tilfeldig på Pappa på Fredag! Det føltes skikkelig rart først, samtidig som det føltes helt fantastisk hvis dere skjønner! <3 Pappa har selv vært igjennom veldig tunge ting, som også veldig mange andre har! Som Mamma og meg også har.. Og når man faktisk har snakka sammen om ting, og innrømt sine feil, og rett og slett “starta på ny” så går det veldig mye bedre hittil, og håper det går bra videre også! I med vi har snakka om ting.. Og vi er veldig glad i hverandre! Og det er det beste som kunne skjedd! For jeg elsker Mamma og Pappan min! <3 


 


 

Blogges! <3

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg