10 ting jeg er glad og takknemlig for! <3

Nå tenkte jeg å prøve å være litt positiv! Nemlig å nevne 10 ting som jeg er glad for/takknemlig for! Er dere med? 

Her we goo…

1.  Kontakten med  (Mammaen og Pappaen min <3

2. Leiligheten min <3

3. Naboene mine <3

4. Vennene mine <3 

5. Bekjente man møter på å snakker med! <3 

6. Samtalene jeg har med person som forstår ting! 

7. Gåturene med herlige folk! <3 

8. At jeg klarte å komme meg såpass etter rideulykka når jeg datt av hesten. Og måtte bli tatt hjertekompresjon på, lå i koma i 14 dager, viste ikke om jeg kom til å overleve pga så harde hodeskader,var lam i ene siden, som heldigvis ble trent opp igjen, måtte lære å gå, snakke, skrive på NYTT! Veldig glad og takknemlig for at jeg klarte det med god profesjonell hjelp! <3

9. Koselige planer fremover! <3 

10. At jeg har mine egne meninger og følger det, og IKKE ALLTID hører på hva andre sier! 

Var dette spennende å lese? Legg gjerne igjen en kommentar 🙂 

God natt fine lesere! <3

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg