9/14

I dag eller.. I går! Hehe. Da var en skikkelig god venn, nemlig Per-Egil, og jeg ute å gikk tur. Vi har gått Eggedosisberget! Skikkelig koselig var det! Alltid like koselig med besøk av han, + gå selskap også! Det er jo rett og slett bare helt helmax!! 😀 Etter den turen var fullført! Forresten.. Da er 9 av 14 helselagsturer fullført allerede! Det er skikkelig bra, for har helt til September på meg til å gå resten! 🙂 Etter det så dro vi ut å spiste. Det var skikkelig koselig det også! Og i kveld har jeg vært ute å gått en tur til.. Rett og slett bare fordi jeg følte for det! Tanker tar litt overhånd til tider! Derfor må man gjøre det beste ut av det! Tok noen bilder jeg tenkte å dele med dere, fra turen til Eggedosisberget 🙂 

Håper dere har hatt en fin dag! <3 

Blogges! <3

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg