GULL TID! <3

I dag har det vært en skikkelig koselig dag! Fordi jeg har hatt besøk av grommeste jentene Stine og Venke <3 Vi har laga oss pizza baguetter! Det var sånn skikkelig godt!! Også ikke bare det.. Vi spilte Monopol også! Det var skikkelig gøøy! 😀 Også Venke dro litt tidligere enn Stine, da kom jeg på at Stine og jeg kanskje kunne gå oss en tur. Så vi gikk tur som vi har gjort før, nemlig ved Renseanlegget , og tog banen tilbake ett stykke, også innpå grusveien! Også gikk jeg fra veien og hjem i stad! Så da har jeg gått til sammen 7 kilometer i dag, i fint vær! <3 Skikkelig koselig med besøk,og alt vi har gjort i dag! Virkelig sånn man setter stor pris på! 


Håper dere har hatt en strålende fin dag alle sammen!  <3 

Blogges! 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg