Vet ikke før man står i samme situasjon selv!!

Åh, i dag har jeg virkelig hatt en fin dag! Dagen startet med ett lite besøk av Pappa. Også senere så tørka jeg litt støv og vaska klær! Også hun gromme jenta, som jeg har møtt hele (3!!!) ganger for å bli kjent, og hvis kjemien er der og sånn så skulle hu bli min fritidskontakt. Og kjemien er så bra, hun er så bra jente og jeg har det så koselig med henne! Så i aften var første gangen hu var med meg innen jobben! Og er så GULL å være med henne! De 3 gangene jeg har møtt henne før hun tok jobben har vært så fantastisk og! Er så ubeskrivelig glad at enkelte ting går min vei for tiden!! Er enkelte ting som ikke går min vei og kan man trygt si!! Men må prøve å tenke på de tingene som er så fantastisk også! Og jeg er så glad for de tingene i livet mitt som har BLITT STABILT! og  veldig glad for ENKELTE FÅ PERSONER, som faktisk forstår min situasjon og mitt liv! Men mange andre som ikke forstår! Man vet ikke hvor vanskelig enkelte ting er, før man har stått i samme sko selv! Rett og slett!

 

Håper dere har hatt en strålende dag, og ønsker alle sammen riktig god natt ! <3

Blogges!

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg