På sparket!

Åh, i dag formiddag fikk jeg telefon av Pappa. Han lurte på om jeg ville bli med på Gjøviktur. Og klart vil jeg det! Pappa og jeg har ikke vært på tur sammen på flere år.. Så det var veldig koselig! Vi så i no butikker også var ute å spiste! Så det var skikkelig kjekt, og tok det helt på sparket! 😀 Og som jeg har hatt planer om lenge så skal jeg på lavvon i kveld å høre på Vangsteins Dansemusikk spille! Jeg har gleda meg til det sånn skikkelig lenge, for dem er så fantastisk flinke! 🙂 Har dere noen kjekke planer for helgen? 🙂

Ønsker alle en superfin kveld og god helg ønsker jeg dere alle sammen! <3

Blogges!

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg