“I vægkænten”

I går, altså mandag..

Jeg fikk besøk i går kveld til i dag tidlig. Det var veldig koselig! Også har jeg vært på samtale i dag formiddag, også i aften har jeg vært ute å gått tur! Helt okey vær var det når jeg gikk ut, men starta å regne etter hvert! Det er så kjett! Men jeg fortsatte å gå likevel selvfølgelig! For været stopper ikke meg! Så vil si det var en helt okey sprek start på uken med 9 km gåtur, og støvsuga leiligheten, lagt sammen klær og litt sånn! Er så herlig med blomster i vægkænten om sommern <3

Hva har dere gjort første dagen denne uken? 🙂

Blogges! <3

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg