UKEN SOM GIKK #16

Ukens høydepunkt 

Besøk av god venn i går, der dagen besto av gåtur & tur på EGON! Hyggelige samtaler med foreldrene mine ellers denne uken! 

Ukens irritasjonsmoment 

At folk ikke bare sier ting som det er, og at jeg ikke har blitt informert av enkelte ting som skjer!

Ukens opptur

Samtale mandag og fredag, fikk geitost av mamma og pappa, dem har sånn butikk rundt der dem bor, det har vi ikke her på Dokka, jeg har ikke spist Geitost på 9 år så det blir skikkelig godt kan man si! 🙂 Og koselig besøk i dag var helt klart opptur! 

Ukens innkjøp 

Ikke kjøpt noe spesielt nå heller faktisk! Spart penger til ferietur! 😀 

Ukens beste treningsøkt 

Klarer ikke velge assa! Gått flere koselige turer denne uken! Onsdag gåtur ved elva med Røde kors gruppen, Vangsjøknatten tur i Dæhlibygda med hyggelig følge i går i strålende vær, og sist men ikke minst! Gåtur (2 runder ved elva/ene runden gikk vi også om togskinnene og elva også, og andre turen gikk vi bare langs elva og tilbake til renseanlegget) Koselig og herlig gåtur med Stine <3 

Ukens sang 

Hørt på så mye forskjellig musikk denne uken også- som alltid! Datt ned fra himmelen-Morgan Suele,Luksusliv-Contrazt,På kroken 2016-Småtøs,Bade naken-Plumbo,Little Bitty-Alan Jackson. 

Ukens mat opplevelse 

Helt klart EGON i går- herlig pizza med hyggelig selskap! 

Ukens serie 

Ikke sett på noe serie denne uke heller jeg, vet jeg er spesiell! Haha 

 

Sleng dere på UKEN SOM GIKK dere også. Er veldig kjekt synes hvertfall jeg hihi! Tusen takk for at dere leser bloggen min, og evig takknemlig at noen av dere legger igjen en kommentar! 🙂 Ønsker alle sammen en fin uke som starter i morgen! <3 

Blogges! 🙂 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg