UKEN SOM GIKK#17

Ukens høydepunkt

Helt klart Danseband weekend#2017, absolutt alle 3 kveldene!

Ukens irritasjonsmoment

At jeg klarte å miste telefon min i asfalten i dag, og ble skikkelig knust skjerm 🙁

Ukens opptur

Samtale på Mandag, telefon samtale på fredag! Og at verdens beste naboer hjalp meg å satte opp nye bordet og stolene som jeg kjøpte meg!

Ukens innkjøp

Kjøpte skikkelig fint ute bord med 2 stoler i flettet rotting!

Ukens beste treningsøkt

Helt klart gå turen med fritidskontakten min på Tirsdag! Det var skikkelig hyggelig med gå tur med hyggelig selskap! Og nytt stempel i heftet med helselagsturer og! 😀

Ukens sang

Alone -Alan Walker

Ukens mat opplevelse

Amerikansk gryte i går kveld! Var skikkelig godt!

Ukens serie

Ikke sett på noe denne uken heller på TV! hehe  🙂

Hva ar dere gjort denne uken? Ønsker alle sammen en strålende ny uke ! <3

Blogges! 🙂

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg