DRITI MEG UT!

Jeg kjøpte meg ny telefon-tok den i bruk på Torsdag! Hadde første telefon samtale torsdag kveld. Og var noe som var skikkelig rart! For når jeg snakka i telefon så hørte jeg ingenting nesten hva den andre personen sa, også hvis jeg satte på høyttaler, så var det helt bra lyd! Personen jeg snakka med sa at han har hatt lyd problemer med iphone 7 sånn av og på! Da tenkte jeg da er det sikkert noe feil med telefonen min og! Ringer Telenor da, og dem sier jeg skal dra til Telenor butikk å snakke med dem og evt sende inn telefonen til reperasjon da, og skulle få låne lånetelefon da! Ja ja tenkte jeg.. Dro på Telenor butikk.. Også sier dem ta av plast beskyttelsen frempå telefon, for den er foran høyttaleren! Tenkte ikke på det jeg da, for tenkte den er litt beskyttelse inntil jeg får på noe annet! Men nei da! Det var vist foran høyttaleren deet.. DRITI MEG UT KÆN JE SI! HAHA! Men jeg lo av det etterpå da! For var enda godt at det ikke var noe feil og at den ikke måtte sendes inn igjen! Så telefonen funker helt fint, og veldig fornøyd hittil!

Hvem telefon har dere? Hvem liker dere best? 🙂 

Blogges! <3

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg