Godt beregnet! :-)

Onsdag har jeg gått tur, blir nesten som road-trip. Vet ikke helt hvor man skal gå, men bare havner ett sted! Haha 🙂 Men gikk 9 kilometer! Veldig ustabilt vær har det vært nå! Begynte å regne litt, også stoppa det, også liten stund så begynte det igjen, regna en del da! Også stoppa det, også når jeg kom inn igjen så jeg ut, og da regna det SÅ MASSE! :O Så da var jeg glad jeg var inne igjen! Så var godt beregnet kan man si! Hoho! Også i kveld så har jeg hatt besøk av beste Far <3 Snakka litt med han, også var han så snill å kjørte meg i butikken på handling! Beste som er å dra i butikken å kjøpe masse, for da slipper man å handle på ei stund! Kjempe kjekt! Og være med Far er jo GULL da!! Veldig glad i han! 

Tok noen bilder på turen og, tenkte å dele med dere! 🙂 

Blogges! <3

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg