I siste liten! :D

I dag har jeg vært på besøk hos Venke & Kent Are, vi lagde oss gryterett, og spilte en runde med Yatzzy! Var gøy! 🙂 Også dro vi på Urbane totninger! 🙂 Var egentlig utsolgt for billetter! Men ble lagt ut noen ekstra billetter for 2 av dagene, og da lurte Venke på om jeg, Stine og Kent Are ville bli med! I siste liten! 😀 Å det ville vi selvfølgelig! For er jo bare ett forrykende fantastisk show!! Var første gang jeg var på Urbane Totninger show i fjord! Og synes det var SKIKKELIG bra! Men i år ble jeg virkelig nesten helt målløs! For var ENDA bedre! Synes JEG da! Lewi Bergrud var med å spilte i år og! Han sang en solo sang! Og DEN STEMMA hans altså! <3 

Er dere glad i show generelt? Jeg DIGGER show! <3 

Blogges! 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg