Sykdom-som går bedre!

Jeg er ikke helt sikker om jeg har nevnt det tidligere, men kanskje for lenge siden! Jeg har Diabetes! Har hatt det i noen år! Og har gått på medisiner for det! Men nå har jeg trappa ned fra 2 til 1 medisin, og nå har jeg slutta med det, så bruker da ingen medisin for det lengre, og tatt blodprøve å skjekka det i dag hvordan det har gått! Og er bedre enn det har vært på lenge, enda jeg har slutta på medisin! Langtidssukker som er 5,4! 🙂 Er skikkelig glad for det! Er rett og slett bare helt fantastisk! 

Blogges! <3 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg