Effektivt likevel..

I dag OG har jeg hatt det sånn skikkelig vanskelig! Uansett hva JEG gjør, så blir ikke enkelte ting rundt meg bedre! Så er hardt å leve synes jeg! Men har støvsuga gulvene i leiligheten i dag, og gått 8 + 3 kilometer i dag. Så til sammen 11 kilometer i dag også! Så veldig fornøyd med det da! Ellers så virker det som de fleste er opptatt for tiden på sommeren, så er VELDIG stille kan man si! Noe som ikke gjør ting noe lettere.. Men sånn er det!  Tok ett par bilder på turen i dag som jeg tenkte å dele med dere da! <3 

Ønsker alle sammen riktig god natt ! <3 Og tusen takk for at dere leser bloggen min, evig glad og takknemlig for det! <3 

Blogges! 
 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg