Maraton!

I aften har jeg hatt besøk av en venn som jeg har blitt kjent med! Vi har hatt Maraton med Uno kort spilling. Har spilt det noen ganger før, men ikke veldig mange ganger faktisk! Men det er SKIKKELIG GØY, OG SPENNENDE! Blir skikkelig rivi med kan man si! Haha 🙂 Har konkurranse instinkt på høyt nivå! Selv om jeg taper mest, spesielt i UNO! Haha. Men shit happens! Er det det siste jeg er så er det dårlig taper! Og innimellom slagene så gikk vi å spiste mat. Er skikkelig utslått nå føler jeg, når ting ikke går rett vei ellers 🙁 

Håper dere har hatt en fin start på uka! <3 

Blogges!

1 kommentar
    1. Så fint du har det bra me nye venner da carina enda korseligere hadde det vært om du slo på trån te oss ja vi har våre feil å mangler vi å men vi savner jo å høre fra deg å da vi er jo gla ti deg

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg