DETTER UT!

I går så var først jeg og venninna mi Stine nedpå Dokka, så i gatene litt, og var på Cubus en tur. Jeg kjøpte meg 2 parfymer, ikke overaskende! haha. Etter det så gikk vi på Tivoliet som er her på Dokka nå! Jeg blir ALDRI voksen til å ikke gå på tivoli! Haha. Karusellen Tekoppene pleier alltid å være med på tivoliet, men denne gangen var verken tekoppene eller den “kjærlighetskarusellen” med, så ble litt skuffa over det! Men ellers greit det! Så jeg og Stine tok en annen karusell som så litt gøy ut! Kjøpte billett og satte oss oppi! Satt i hver vår vogn! Og karusellen var brått ikke moro lengere! Kjentes så SERIØST ut som jeg skulle DETTE UT!! Satt hele runden å tenkte på hvordan kan dem la meg ta denne karusellen hvis jeg detter ut?! Ble svimmel etter hvert, og til slutt kvalm! VÆRSTE karusellrunden jeg har tatt i hele mitt liv! Selv om det bare var en “liten” karusell! Satt å niholdt meg fast! Har totalt vondt i ene armen enda! HAHA! Ler bare av dette etterpå da!! Heldigvis 😀 

Har dere hatt noen ille karusellrunder ? 

Blogges! <3

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg