Riktig dag!

I dag starta dagen med samtale.. Har samtale med en annen person, pga hun jeg snakker med har ferie, uke nr 4 nå. Har hatt det forferdelig vanskelig siste ukene! Mye på grunn av at den person er borte + andre ting som skjer + tenker på ting videre. Føles håpløst, akkurat det jeg egentlig har behov for nå, som ikke rette personer forstår! Er veldig vanskelig for å få  ting gjort når ting er som verst… Mildt sagt! (som det har vært ekstremt siste 1 1/2 ukene! Men i dag så har jeg hatt besøk, det var veldig veldig kjekt! <3 Evig glad for det! Og setter ekstremt stor pris på det! 🙂 Også har jeg gått turer i dag, først 6 kilometer, og 5 kilometer litt senere! Var bra det! Regna såvidt tidligere på dagen! Men når jeg gikk turene så regna det ikke, så var heldig med det! Så var fint det! Også har jeg tørka støv i leiligheten og vaska benker og bord! Så veldig fornøyd med det! 

Håper dere har hatt en kjekk dag! <3 Ønsker alle sammen riktig god natt! 

Blogges!

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg