+ = sant

I dag har jeg vært på et møte, også har jeg hatt besøk av beste Pappa. Også gikk jeg til møtet, også utenom det så har jeg gått 2 turer i dag. Så gått til sammen 6+3+3 kilometer i dag. Også har jeg sett på serien Petter+Vendela. Vet det starta forrige uke, men ble bare ikke så jeg så det da, for var opptatt med andre ting da! Hihi!  Også en mongo greie som har skjedd på Mandag. For jeg har TVn min hengende på veggfeste på veggen. Så ser ikke helt hvor strømkontakten på tvn sitter, også datt den ut, så jeg rakk ikke se hvor den faktisk datt ut fra, for er ikke jeg som hang opp tvn når jeg flytte hit eller sånn, så hadde ikke peiling da! Også er veldig begrenset hvor mye man kommer til når den henger på veggen! Men Pappa løfta av tvn fra veggen i dag og satte i kontakten igjen, så evig glad for det, for masse kjekt å se på tv fremover nå! Og jeg som ser SÅ lite på tv, og nå starter snart flere ting jeg skal se på tvn, hihi! Gleder meg så til det da 🙂 Og litt trist at sommeren er ferdig, men må se NOE positivt med høsten og! Og jeg har 2 ting som er spesielt med høsten. Det er at det er så kjekt å sette på LED-lys/lyskulene med batterier og at det starter bra på TV! Hihi! Noen som er enig? 

God natt! <3 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg