REKORD NOEN SINNE! :D

I går var det siste dag i denne måned! Jeg har hatt en veldig aktiv måned! Møter,besøk,gå turer osv. I dag har jeg hatt koselig besøk av Stine. Vi spilte UNO, lagde oss mat, og kjøpte oss milkshake. Og gikk tur nede ved elven. Det var veldig kjekt! Men har klart rekord noen sinne tror jeg.. Har gått til sammen 26,6 mil til sammen i denne måneden 😀 Så skikkelig fornøyd med det 😀 Og kvelden så jeg på Vendela+ Petter. Synes seriøst det er så kjekt å se på! Hihi! 

Har dere hatt en fin måned? 🙂 Håper alle har det, og jeg ønsker alle sammen en riktig fin ny måned! <3 

Blogges! 🙂 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg