Langt i fra sånn jeg hadde håpet på :/

I den siste tiden (veldig lenge, så har kontakten mellom meg og person i familie vært vanskelig) Og nå har det gått skikkelig dårlig. Så er det noe man blir vanvittig lei seg for, så er det hvis familie forhold går dårlig! Spesielt når jeg har VELDIG få i familien som jeg har kontakt med! Også er det faktisk ingenting mer man kan gjøre for å få det bedre! Og nesten ingen forstår, da blir man skikkelig lei seg, fortvila,såra og alt det der på en gang :/ Fatter ikke hvordan jeg skal takle denne situasjon lengre :-/ Alle sier tenk positivt, lev livet ditt osv, men slettes ikke lett når enkelte har vært så vanvittig viktig for meg alle årene jeg har levd! Og sånn ting er nå… 

Ønsker alle sammen riktig god natt! <3 

Blogges! 

3 kommentarer
    1. Vanskelig og vondt ,dette er ikke greit og mange som har det slik dessverre.
      håper ting blir bedre for deg 🙂
      Sender deg en klem og ønsker deg en fin start på uka.
      tar du en titt innom meg og ser på dagens innlegg Å være takknemlig.
      Sissel

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg