MINE FAVORITTER! :-)

Nå tenkte jeg å kjøre ett mine favoritter innlegg 🙂 Her we go 😀 

Min favoritt sminke: mascara fra maybeline! 

Favoritt TV serie : Paradise Hotel Norge,Jakten på kjærligheten, Farmen kjendis, Farmen, Bloggerne & Unge mødre! 

Min favoritt mat butikk : Det er litt ettersom egentlig.. Noe på Spar og til vanlig enten Kiwi eller Rema 1000! 

Favoritt kles butikk : Kapphal & Sport shopen i Sverige! Av alle ! 😀 

Favoritt klesplagg : Hettegenser, deffinitivt! 

Favoritt godteri: Sjokolade! Det meste sjokolade, men spesielt ikke Marsipan! 

Favoritt farge: Ettersom på hva.. Men mest Sølv og Blå! 

Favoritt brus: Helt klart Pepsi max! 

Favoritt app: Instagram,snapchat,facebook&Spotify! 

Favoritt mat: Fiskeboller, elsker det! <3

Favoritt reisemål: Er ikke så FAN av å reise for å reise, men beste stedet jeg kunne dratt er Sverige & Montebello camping, bare digger det! Mange bra minner fra der! <3

Favoritt artist: Hører på så mye forskjellig musikk atte, masse variert! 🙂 Som f.ks Morgan Suele,Katastrofe,Staysman&Lazz,Freddy Kalas,Sandra Lyng,Contrazt,Anne Nørdsti,Ingemars,Sie Gubba,Too far gone,Becca osv! 

Favoritt gå tur: Svartkampen i Synnfjell,5 kilometer runden og Folkestien! 

Favoritt aktivitet: Gå turer, høre på musikk,blogge,strikke,interiør,ta bilder,brettspill&kortspill,bake osv! 

Dette var skikkelig gøy synes jeg 😀 

God natt alle sammen! <3 

Blogges! 

 

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg