HEMLIGHETER! -Ting du KANSKJE ikke viste!

Tenkte å lage ett innlegg om noen ting du KANSKJE ikke viste om meg 🙂 

1. Jeg var skikkelig mørkeredd når jeg var liten og til jeg ble MYE eldre! Plutselig gikk jeg ut, og da gikk det greit og siden da så er jeg ALDRI redd for det!  Latterlig da! Haha! 

2. Jeg flyttet for meg selv for første gang når jeg var 18 år! 

3. Tidligere har jeg bare hatt 1 seriøst forhold! 

4. Mitt STØRSTE ønske er å bli kjent med nye folk og få nye venner! <3

5. Min DRØM er å kunne hjelpe til i en barnehage! Jeg elsker barn! <3 

6. Jeg har Diabetes! 

7. Jeg er i overkant HEKTA på interiør <3 Love that! <3 

8. Jeg har snart bodd på Dokka i 5 år! Yeey! 

9. Jeg har bodd sånn SKIKKELIG mange steder! Og har faktisk lært mye av det! Og jeg trives helt SYKT BRA HER JEG BOR NÅ! VIL ALDRI FLYTTE FRA HER! <3 MY HOME <3 

10. Jeg er TOTALT avhenget av Facebook,snapchat,instagram & spotify, OG blogg! <3 that! 

 

Var det noe du ikke viste? 🙂 

Blogges! <3

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg