Kom på å prøve på nytt!

Haha. Her om dagen kom jeg på en ting.. Skikkelig lenge siden jeg har gjort! 

Nemlig prøvd tipping! Så jeg lagde meg nytt tippekort i går, og har levert tipping, lotto og Joker til senere i dag! Kom bare på det! Skikkelig lenge siden jeg har prøvd! Er årevis faktisk! Også så det er sagt.. Så er det 2 stykker som vant som kjøpte tipping på kiosken her på Dokka. Skjedde forrige helg mener jeg å huske! Derfor kom jeg egentlig til å tenke på hvorfor ikke prøve en gang a?! Kanskje man har lykken med seg i spill! 😀 Haha. 

 

Spiller dere Lotto og Joker noen gang? 

Blogges! <3 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg