8 RASKE-samtidig en privat ting fortalt!

Hvor er du oppvokst? 

Jeg er oppvokst i Torpa, men og bodd ei stund i Snertingdal. Bodd andre steder også, men lengst i Torpa og Snertingdal! 

Hva jobber du med? 

Jeg jobber ikke! For utsatt for alvorlig rideulykke i 09 + er lettere psykisk utviklingshemmet! 

Hvor er du om 5 år? 

Håper å bo her jeg bor og håper på å fått det litt bedre! Og håper jeg har blitt kjent med flere mennesker! 🙂 

Natt klubb eller fest? 

Jeg er ikke noe fest menneske, drikker ikke alkohol! Men har ingen problemer med å gå på utesteder likevel! Så som dere kanskje har fått med dere hender det at jeg går ut! Ofte alene og faktisk!  

Favoritt snacks ? 

Sjokoladee <3

Singel eller kjæreste? 

Singel!

Hva spiser du helst til frokost? 

Baguett med ost 🙂 

Hva irriterer deg mest? 

Uærlige og useriøse folk, og folk som ikke holder avtaler! 

Blogges! <3

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg