Kroppen sa stopp!

Siste dagene har jeg hatt det ekstremt vanskelig! Private ting som har skjedd.. Er vanskelig å takle, uansett HVA! Kroppen og hodet sa virkelig stopp! Har vært en tur på sykehuset! Er hjemme igjen nå.. Men har det fortsatt ikke greit.. Men får se om det blir endringer i tjenester etterhvert! For ting er virkelig ikke som det har vært!! Enkelte må virkelig snart skjønne alvor! Men får ikke sagt hvor mye jeg faktisk PRØVER! Så i kveld skal jeg prøve igjen. Skal til lavvon å høre på flinkeste Vangsteins dansemusikk spille! Gleder meg til det! <3 Selv om jeg skulle ønske noen ble med! Men sånn er det ikke.. 

Ønsker alle en strålende fin lørdag kveld! <3 

Blogges! 

2 kommentarer
    1. Håper du får en God kveld flotte Carina <3
      klem fra Hverdagmednina(tidligere millashverdag)....

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg