ÆÆÆÆH, SPENNENDE!

I dag har jeg vært med ei som er hos meg 1 time hver uke! Vi gikk tur! Det var veldig kjekt 🙂 Også liten stund etterpå så gikk jeg en liten tur til! Været var ikke på topp i dag! Men jeg bare kler på meg, så været stopper ikke meg så jeg ikke går ut nei! 😀 Senere så lagde jeg meg middag, ble hjemmelaget pizza i dag! Det var veldig godt! 🙂 Og i kveld har jeg vært med fritidskontakten min! Vi reiste en tur til Gjøvik på en liten shopping runde! Kjøpte meg noen huslige, fornuftige ting! Og noen fine te-lys  holdere og litt  sånn. Sett Bloggerne i kveld og! Det er så kjekt å se på! Gleder meg like mye til hver episode! 😀

Og i morgen er det en veldig spennende dag som venter meg! 🙂  Skal fortelle dere etterhvert! Æææh.. Spennende! 

Ha ei god natt alle! <3 

Blogges! 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg