SISTE JEG TREGNGTE NÅ :( HADDE SETT SÅ SYKT FREM TIL DENNE DAGEN! <3 <3

Helt siden Fredag så har jeg vært i dårlig form. Skikkelig uvæl i hele kroppen,vondt i halsen, og litt tett, og siste dagene så har jeg begynt å hoste litt og-noe som ikke gjør det noe bedre! Dette var det siste jeg trente nå! For denne dagen her har jeg sett så frem til helt siden forrige Torsdag! <3 Nemlig fordi jeg egentlig skulle til barnehagen igjen, å hjelpe til der! men sånn ble det ikke når jeg ikke er i form! Da får jeg bare virkelig håpe at jeg blir bra igjen VELDIG SNART!! Så jeg blir å komme tilbake neste Torsdag! Gleder meg SKIKKELIG MASSE til da hvertfall! Ikke vært syk flere dager med influensa styr på over ett år, så da kan man si at jeg var skikkelig uheldig!! Men gjelder å se fremover! OM JEG GJØR A! 😀 -Hvorfor jeg ikke har blogget på noen dager kommer i neste innlegg.. 

Blogges! <3

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg