TOTALT PANIKK!

Hei dere kjære lesere ! <3

Har ikke blogget på noen dager dessverre.. Det er fordi plutselig så funker ikke PCn min mer.. Og jeg får totalt PANIKK! For er jo så masse kjekke ting som jeg gjør ved pcen. Og bruker mye tid ved den! Og plutselig har jeg ikke pc å blogge fra eller høre musikk fra eller sånn! Det er ILLE! Men så skjedde det at jeg fikk Pappan min sin pc. Eneste som var med den, det var at det ikke er Bluetooth på den!  Jeg bruker det til å høre på musikk, for da slipper man ledningen! Så jeg har vært å kjøpt meg Bluetooth sak til å ha i pcn i dag! Så nå har jeg PC, og kan høre på musikk på den og det som er, så det er jo helt AMAZING! <3

 

Håper dere har en fin dag! <3

Blogges!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg