UKEN SOM GIKK #30

Ukens høydepunkt

At jeg har besøk i dag, veldig koselig! 🙂 <3 Og samtale, og plan for neste uke er fiksa  (som er en tung tid for meg med mange som har ferie og sånt) Rett og slett! + at dette var siste uken jeg var med fritidskontakten, så har ingen fritidskontakt akkurat neste uke! 🙁 Men at jeg har andre jeg skal snakke med og være med, som gjør det mye lettere heldigvis! Virkelig høydepunkt i vanskelig tid!!

Ukens irritasjonsmoment

At jeg ble syk akkurat DENNE uke!

Ukens opptur

At det er funnet ut dato som nye fritidskontakten min skal på møte og hvem uke hun skal starte 😀 Og hatt noen fine telefon samtaler! Virkelig sånn man setter pris på! <3

Ukens innkjøp

Ikke kjøpt noe spennende denne uken egentlig! Eneste sånn Bluetooth sak til pcn. Pcn min funker ikke mer, så den er på data butikken for dem skal se hva som er galt med den, men dem har ikke funnet det ut enda, så skal se ann om det er verdt å reparere den! Mulig harddisk feil. Så mest sannsynlig ikke verdt! Fått pc av Pappa, men den hadde ikke Bluetooth, så derfor kjøpt sånn sak! Hehe!

Ukens beste treningsøkt

Liten gå tur med fritidskontakten min på Torsdag, og ellers gått veldig mange andre fine turer også! -Alltid! 🙂 Gått forskjellige steder, ned til sentrum,i noen boligfelt mange ganger osv 🙂 Til sammen gått 23,6 mil i September måned-Så strålende fornøyd med det selvfølgelig! 🙂

Ukens sang

Nesnedd-Kevin Boine

Ukens matopplevelse

Matlysten har ikke vært på topp denne uken, men Lapskaus i går var skikkelig godt! 🙂

Ukens serie

Bloggerne,Jakten på kjærligheten, og selvfølgelig Farmen som starta denne uken! Ææh, så mye kjekt å se på en gang 😀

Håper alle sammen har hatt ei kjekk uke, og ønsker alle sammen ei superfiin uke! <3 Kos dere 🙂

Blogges!

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg