STORT SMILEFJÆS!

I dag har jeg vært med hun som er hos meg en time hver uke! Det var veldig kjekt-som alltid! 🙂 Det å ha stabile personer, og personer som er positive er så GULL, og betyr så SINNSYKT mye i mitt liv! Jeg har rett og slett ikke ord! Sånn generelt assa! For det betyr så sykt mye for meg.. Når jeg selv har det vanskelig, og når jeg er med positive og stabile personer, så føler jeg meg så mye bedre selv og! Som føles veldig godt! Så alt i alt.. Rette personer i livet er ALT! Har ikke alle jeg skulle ønske jeg hadde dessverre, men har mye bra sånn det ser ut NÅ hvertfall, og fra neste uke… Så stort SMILEFJÆS for det! Ellers i dag så har jeg gått 3 småe turer, ene turen var hun som var hos meg med, og de 2 små andre turene gikk jeg alene! Også har jeg vaska hele leiligheten min! Så det er finfint! 🙂 Og sett Bloggerne i kveld-så reprisen fra gårsdagens episode og i med at jeg så på Farmen i går på den tiden! Så det sies at det da ble dobbeltepisode av Bloggerne i dag! Og det var superkjekt! 🙂 Håper dere har hatt en kjekk dag alle sammen! <3

Blogges!

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg