Ikke hatt på ei stund!

I dag har jeg hatt noe jeg ikke har hatt på ei stund nå! 🙂 Nemlig besøk av Mamma, og han hun er sammen med hilste jeg på i dag! Det var kjekt! Men fortsatt litt spesielt, da det “bare” er 2. gangen hun er her på besøk hos meg siden det ble slutt mellom hu og Far 🙁 Som da er 15 måneder siden ca. Men var veldig kjekt med besøk av dem! 🙂  Evig glad for at dem besøkte meg! Betyr så ubeskrivelig mye for meg! <3 Vi var en tur nede i Dokka i noen butikker, også lagde Mamma mat. Spaghetti m/spekekjøtt!! Det er sååå gooodt! <3 Også hjalp hun meg å farge håret! Så virkelig vært en fin dag, og kvelden brukte jeg til å gå meg en liten kveldstur på 5 kilometer, og nå har jeg sett på Farmen 🙂 Og fikk noen fine ting av Mamma som hun hadde kjøpt til meg! Lyskuler(noe jeg bare DIGGER, for synes det er så fiint!) Også en søt nøkkel knipe,ett fint pledd,og litt andre ting! Det var skikkelig snilt! Men STØRSTE av ALT  er virkelig at familie/venner/kjæreste osv besøker meg, tar kontakt med meg og sånn. Evig glad og takknemlig for det! 🙂 <3 

Håper dere har hatt en kjekk dag, og ønsker alle sammen riktig god natt! <3 

Blogges! 

6 kommentarer

Siste innlegg