LYKKE! :-)

I dag som det er Torsdag, og jeg var i barnehagen i dag! Og det føles helt amazing! Føler meg så glad når jeg er der, og er så LYKKE! Har ikke ord! Jeg er bare så glad i barn, og har alltid vært det! Og gikk så fint der i dag også! Fikk gode tilbakemeldinger, og det var så kjekt å høre! At dem og synes det går bra og at dem er inponert over meg allerede! Og der er bare helt fantastisk å være der, og gleder meg SÅNN SKIKKELIG MASSE TIL NESTE GANG OG VIDERE! ÆÆÆH! <3333 Og gått tur ei stund etter jeg kom hjem også, så gått til sammen 12 kilometer i dag! 😀

Håper dere har hatt en kjekk dag ! <3

Blogges!

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg