Fortsatt muligheter!

I dag starta jeg med å gå en tur på formiddagen, også dro jeg på samtale etterpå! Og føler meg så mye bedre etter samtale, at det er bare så supert, og så fint at jeg kan ikke få sagt det!! SMILEFJÆÆÆS. Og etterpå dro hjem og fiksa no småting i leiligheten, også gikk jeg ut en tur til å gikk meg en runde. Så til sammen gått 11 kilometer i dag! Og susa inne med alt og ingenting i kveld 😀 Forresten, fortsatt mulig å stille spørsmål i SPØRSMÅLSRUNDEN lengere ned på bloggen! Men gjerne skriv navn snille dere! 🙂

Ønsker alle sammen riktig god natt! <3

Blogges!

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg