TOK SJANSEN! + MASSE BILDER!

I dag formiddag hadde jeg først lite besøk av Pappa. Det var kjekt 🙂 Også etter det så gikk jeg ut, har jo vært så strålende fint vær i dag og! Så bestemte meg for å gå den ene Helselagsturen, dem som heter 5 kilometeren (Ble litt lengre når jeg går fra her jeg bor) Men går greit det! Også etter den bestemte jeg meg for å gå EN TIL 😀 Og den finnes det 2 versjoner av, så jeg gikk den som jeg ikke har gått før, den som kalles lang løype! På Bergehagen! Så var skikkelig spent! For ikke like bra merket alle turene. Men jeg tok sjansen å gikk, å fant rette veien! Gikk helt fint 😀 Føles så bra! At jeg klarte å finne frem rette veien! Eneste er at jeg gikk motsatt vei, men samme det, for er samme turen! 😀 Så HELE 2 TURER FULLFØRT I DAG! 😀 Skikkelig kjekt det! 🙂 Til sammen 11 kilometer fullført! Og 2 klipp i heftet! 🙂

Hva har dere gjort i dag?

Blogges!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg