Bare en liten en! :)

I dag har jeg vært på samtale. Det gikk fint! Utenom det så har jeg vært ute å gått en liten tur. Ellers så har jeg vaska klær, lagt i sammen klær og litt små ting! Og VELDIG klar for å jobbe litt i barnehagen igjen i morgen 😀 Og skal være med nye fritidskontakten min i morgen- altså opplegget skal settes i gang fra i morgen! Så ser veldig frem til det og gleder meg skikkelig til det! Kan ikke annet enn å bli fint DET! 🙂 Virkelig det jeg trenger nå! Livet er hardt 🙁

Ønsker alle en god kveld videre! <3

Blogges!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg