Nok en ting-ikke planlagt!

I dag hadde jeg ingen planer! Skikkelig vanskelig dag rett og slett! Vanskelig til 1000 🙁 Men sov LENGE, og senere dro jeg en tur til Gjøvik! Så på CC og sånt! Var noen som sang der også var det ting som var til salg utenfor noen butikker! Noen bra tilbud-kjøpte meg kake og karbonader der faktisk 😀 Utenom det så spiste jeg, også kjøpte ei god t skjorte sak! 🙂 Og etter jeg kom hjem så har jeg støvsuga gulvet i leiligheten min, og ellers gått meg en liten tur!

Ønsker alle sammen riktig god helg, kos dere masse! <3

Blogges!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg