ILLE MORGEN!

I dag som det er Torsdag har jeg vært i barnehagen å hjulpet til! Og det er som nevnt tidligere LIKE STOR GLEDE hver gang! Gleder meg på helt spesiell måte til HVER GANG jeg skal dit! Åh! LYKKE! <3 Og første gang etter jeg fikk denne telefonen jeg har nå som jeg har satt telefonen på lydløs på natta var i natt! Og tenkte ikke noe mer på det! For ALLE telefonene jeg har hatt tidligere har alarmen jeg har satt på ringt uansett om telefonen står på lydløs, men tydeligvis ikke denne telefonen var sånn da.. Så alarmen ringte ikke! Så jeg sov da helt til jeg våkna av meg selv… Som da var et kvarter etter at jeg skulle VÆRT i barnehagen. Så fikk helt KRISE, og MEST ILLE MORGENEN på det jeg vet! For jeg er sånn at jeg må komme PRESIS på ALT og gjerne minutter FØR og! Men ringte til barnehagen med en gang jeg våknet og det gikk SÅÅ FINT! Så evig glad for det! Og etter denne morgenen da, så har dagen vært strålende, som den alltid er når jeg er i barnehagen! <3 

Håper dere har hatt en lykkelig dag! <3 

Blogges! 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg