JEG GJORDE DET!!!

I aften har jeg vunnet over noe jeg egentlig trodde jeg ikke kom til å gjøre, men samtidlig som jeg hadde veldig lyst til. Da vant jeg over det! For jeg gjorde det! Nemlig stilte opp, for Frivillighetssenteralen har gå turer hver Torsdag aften. Og det er jo genialt for meg som liker å gå turer-på høyest nivå interessert og kan man vell si! Hihi! Så da ble jeg med på tur med den gruppen i aften. Det var veldig kjekt! Som nevnt tidligere, ingenting er mer kjekt enn å gå turer med folk, og snakke sammen samtidlig! Men eneste som er det er at jeg er sjenert på det viset med å starte samtale og sånn.. Noe som faktisk plager meg VELDIG! Men sånn er det bare… Men veldig glad at jeg faktisk gjorde det! Så skal dit neste gang og jah! 😀 Og fikk flece jakke der jeg var med på tur, den var veldig fin og! 😀 

Blogges!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg