SKIKKELIG OVERASKENE!

I dag startet dagen VELDIG BRA, for jeg hadde ei bra telefon samtale 🙂 Også skulle jeg egentlig ha besøk i dag, sett frem til i nesten 2 uker, men sånn ble det ikke! Derfor føler jeg meg helt knust og lei meg! 🙁 Men har gått en tur til butikken i dag, utenom det så har jeg laga mat. Ble hjemmelaget pizza idag! Som var godt det! 🙂 Og sett på Skal vi danse.Er veldig høyt nivå nå.. Men skikkelig OVERASKENE, Grunde og Marna kom i danseduell.. Synes BEGGE er veldig FLINKE jeg! Så skikkelig trist da, at Marna måtte gå ut i kveld! Men sånn er det! Spennende videre blir det i allefall! 🙂 Håper dere har hatt en fin dag og koser dere masse! <3 

Blogges! 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg