UKEN SOM GIKK #33

Ukens høydepunkt 

Da jeg var i barnehagen, det er bare helt AMAZING, får ikke beskrevet det ! <3 Og hatt koselig besøk i dag av en god venn som jeg ikke har sett på lenge, det var skikkelig koselig! Spiste mat på restaurant EGON sammen og var på gå tur! Skjellungskampen! Det var så STAS! 

Ukens irritasjonsmoment 

At ALLE telefonene jeg har hatt tidligere har alarmen ringt selv om jeg har hatt på lydløs, men den som jeg har NÅ neida, ringte ikke likevel! Som gjorde at jeg forsov meg og ikke kom tidsnok 😮 MØKK! 

Ukens opptur 

Faste avtaler som jeg har, det er virkelig ukens opptur med STORE BOKSTAVER altså! Samtalene jeg har + da jeg er med fritidskontakten min, er bare så bra!!

Ukens innkjøp 

Ikke kjøpt noe spesielt denne uken faktisk! 

Ukens beste treningsøkt 

Gått mange kjekke turer denne uken også altså! 🙂 Runden langs togskinnene og kommer igjen på Dokka camping, og stien videre med gruppen i Frivillighetssenteralen på Torsdag! Og turen hele Dokkastien på Mandag med fritidskontakten min. Vi  grilla og kosa oss på turen og 🙂 Var SÅ KOSELIG tur! Snakka om alt mulig og bare hadde det SÅ KOSELIG!! 🙂 Og gå turen i dag på Skjellungskampen med en god venn som jeg er veldig glad i! <3 

 

Ukens sang 

Helt klart Fåkke lokke meg-Anne Nørdsti- sang nr 1 på nyeste albumet til Anne Nørdsti som kom ut 20.10 <3 

Ukens mat opplevelse 

Pizza på EGON i dag trur jeg assa! Og dessert etterpå, som OG var helt amazing! Oreokake m/vaniljeis og jordbærsaus! 

Ukens serie 

Jakten på kjærligheten,Farmen,Skal vi danse, og selvfølgelig Bloggerne (Bare skikkelig stusselig at det var siste episode for denne sesong Torsdag) Men ny sesong i 2018! Stas! Gleder meg! 🙂 

Håper alle sammen har hatt ei kjekk uke 🙂 Ønsker alle superfin ny uke! <3 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg