EN AV UKENS HØYDEPUNKT !

I dag har jeg vært ute en tur på formiddagen. Gikk tur, 5 kilometer. Var godt det! Selv om det var veldig sørpete enkelte steder,men shit happens a! Og i aften hadde jeg besøk av fritidskontakten min. En av ukens høydepunkt! Vi hadde det koselig, spilte UNO og baka Pizzasnurrer! Det var skikkelig godt! Ble veldig vellykket ! Og nå skal jeg straks legge meg, nr 2 av ukens høydepunkt i morgen! Nemlig tid for barnehagen å hjelpe til der noen timer igjen i morgen! 😀

Ønsker alle ei riktig god natt! <3

Blogges!

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg