DENNE MÅNEDEN!

Ja, i dag er det 31 Oktober! Nemlig siste dagen denne måneden! Og til og med Halloween i dag! Jeg selv har hatt besøk av 2 søte nabo unger som gikk Halloween! Såå søte daee! <3 Utenom det så hadde jeg overnattingsbesøk i natt! Og i dag formiddag så var jeg på samtale. Og ellers resten av dagen har jeg bare slappa av! Må til det og synes jeg! 😀 Har ikke slappa mye av i det siste synes jeg! Hoho! Men denne måneden har vært veldig mye forskjellig på en gang egentlig! Veldig tungt til tider! Men også masse bra som har skjedd, som flere koselige besøk, mange fine gå turer, fin tid med fritidskontakten min, viltaften på lavvotunet, og tur på lavvotunet å høre på band spille dagen før det og, og Gjøvik tur med en venn! Virkelig fornøyd med hvor langt jeg har gått denne måneden faktisk! 😀 

1. Oktober 6 kilometer 

2. Oktober 10 kilometer 

3. Oktober 12 kilometer 

4. Oktober 5 kilometer 

5. Oktober 12 kilometer 

6. Oktober 11 kilometer 

7. Oktober 15 kilometer 

8. Oktober 11 kilometer

9 Oktober 9 kilometer 

10. Oktober 6 kilometer 

11. Oktober 5 kilometer 

12, Oktober 13 kilometer 

13. Oktober 7 kilometer 

14.Oktober 9 kilometer 

15.Oktober 7 kilometer 

16.Oktober 10 kilometer 

17.Oktober 8 kilometer 

18.Oktober 7 kilometer 

19.Oktober 15 kilometer 

20.Oktober 9 kilometer 

21.Oktober 5 kilometer 

22.Oktober 4 kilometer 

23.Oktober 5 kilometer 

24.Oktober 9 kilometer 

25.Oktober 5 kilometer 

26.Oktober 8 kilometer 

27.Oktober 5 kilometer 

28.Oktober 6 kilometer 

30.Oktober 11 kilometer!

Ønsker alle en strålende fin kveld! <3 Kos dere! 🙂 

Blogges! 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg