UKEN SOM GIKK #35

Ukens høydepunkt

Ukens høydepunkt er helt klart at uka starta med besøk av beste Venke 🙂 Det var så koselig! 🙂 Og annet høydepunkt er da jeg var i barnehagen på Torsdag og hjalp til! Ååh, hjertet mitt smelter av de søte små ungene! <3 Og nr 3 høydepunkt er da jeg var på Fairytale show i kinosalen på Torsdag! Det var så kjekt! Hadde sett frem til det så lenge! For dem er så flinke! 🙂

Ukens irritasjonsmoment

Ukens irritasjonsmoment er helt klart at denne uken har en etter en vært feige mot meg.. Som føles helt SYKT VONDT!

Ukens opptur

Helt klart samtalene jeg har hatt denne uken på Tirsdag og Fredag! -Som alltid er veldig oppløftende! Og en opptur til er helt klart hvor fine positive tilbakemeldinger jeg fikk i barnehagen på Torsdag!

Ukens innkjøp

Kjøpt en julegave denne uken, men kan ikke si hva det er! hihi! Men har igjen bare 1 liten julegave til å kjøpe før jul! Så snakker om å ligge godt i rute! Haha 😀 Flott deet!

Ukens beste treningsøkt

Gått masse turer denne uken, som ellers! 🙂 veldig kjekt det! Og ikke gått noen spesielle spennende steder, er liksom rundt her på Dokka og sånt! Men ny måned er i gang og gått til sammen 3,2 mil hittil i November måned! Så fin fint det! 🙂

Ukens sang

Hold tight-Tim Verba Radio Edit.

Ukens mat opplevelse

Matlysten har ikke vært på topp denne uken for å si det mildt! Men har da spist NOE! Pølser m/lompe i dag fks!

Ukens serie

Jakten på kjærligheten,Farmen og Skal vi danse 🙂 Er SÅ KJEKT å se på disse seriene ! 🙂

Håper dere har hatt ei fin uke, og ønsker alle sammen riktig fin ny uke <3

Blogges!

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg