Hurtig ferie! :)

Akkurat nå disse tider så trengte jeg å dra bort en tur. Så Søndag som var så dro jeg på en hurtig ferie til min kjære mor! Er veldig lenge siden jeg har vært på besøk hos henne. Sånn typ 6 måneder! Så var virkelig på tide og! 🙂 Vi har gått noen små turer, bakt sjokoladekake, spilt spill,vært ute å spist , og rett og slett prøvd å kose oss! Siste ukene som nevt tidligere så har jeg frysi mye,men formen fysisk har vært bra! Men nå på Onsdag så begynte jeg å få vondt i halsen og uvæl i kroppen! Så det henger i enda! Skikkelig stusselig! Men må prøve å gjøre det  beste ut av det, selv om det ikke er lett! Når alt skjer på en gang! Ikke blogga på noen dager, derfor tenkte jeg at jeg måtte gi ett lite pip inne på bloggen! Hihi! Har virkelig savna å blogge for dere også! 🙂 

Ønsker alle sammen riktig god helg! 🙂 

Blogges! 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg